21 Kasım 2008 Cuma

BEN GELDİMMMMM VE SOBELENDİM


Evet arkadaşlar ben geldim. Sonunda buradayım. Ama biraz yorgun ve hastaydım. Yoksa geleli birkaç gün oldu. Aslında çok güzel günler geçirdim. Dolu dolu eğlenceli ama bir günü hastanede geçen:)))Mide ve bağırsak enfeksiyonu olmuşumda:)) Gelince de nüksetti. Daha yeni yeni iyileşiyorum. Yavaş yavaş herşeyi sizlere anlatacağım ama şimdilik bu kadar.
Bu sırada Hilalce tarifler arkadaşım beni sobelemiş. Konusu evde en nefret edilen durumlar nelerdir sence? Çokkkkkkk:))
1)Bulaşık makinasını boşaltmak

2)Misafir geleceği zaman işlerin ters gitmesi

3)Ütü. Özellikle pantolonda tek çizgi ütülemeye uğraşmak.
4)Yerdeki kıllar. Özellikle yer silerken

5)Siyah mobilya tozu almak.(hemen hemen bütün evim siyah mobilyada))))):

6)Ben evi toplarken bir taraftan dağılıtması. Funda hanım sağolsun bu konuda usta:)))

Daha çok şey var ama bu kadarı aklıma ilk gelen. Kim cevapladı daha önce bilmiyorum ama Nino'cuğum,zapandit Gökçe'ciğim ve Yeşim'ciğim katılmak isterlerse onları sobeledim.

8 yorum:

akasyakokusu dedi ki...

canım ciğerim hoşgeldin beş geldin.
eğlendinde gezdinde gezdin umarım.
çok geçmiş olsun hava ve su değişince insan hemen hasta olur.
dikkat et kendine dinlen biraz okmi.
görüşürüz artık sevgilerimle.

zehra dedi ki...

ütü kıl ve siyah mobilya olayına aynen katılıyorum

Adsız dedi ki...

selam.hoşgeldinnnnn.....çook geçmişler olsun canım..ütü ve kıl konusunda sana katılıyorum:)görüşmek üzere...sevgiler.
http://hunerlieller.net

Saliha dedi ki...

hosgeldın arkadasım benım:))))) hadı anlat yedıgın ıctıgın senın olsun demıcem hepiciğini anlat:))))))

cook gecmıs olsun...rabbım sıfa versın dıkkat et kendıne:)))

sevgılerımle..

keskinli dedi ki...

canim hos geldin cokta gecmis olsun
biz bayanlarin nefret ettigi seyle hemen hemen aynisi paylasimin icin cok sagol iyi pazarlar ah oylamada meksika yemegi ikinci sirada devam ediyor sevgiler

Betül İnce dedi ki...

Hoşgeldin Fulya'cığım ve de geçmiş olsun.

Sevgilerimle.

capankizimutfakta dedi ki...

hosgeldin tekrar ablacim, cok gecmis olsun. rabbim caresiz hastalik vermesin yeterki. optum cokkk...

Aymen dedi ki...

krem mobilyada toz hiç görünmüyor sana tavsiye:)