24 Kasım 2008 Pazartesi

ÖĞRETMENLER GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN


Şu hastalıklardan bir kurtulsak neler yapacağım. Ben biraz iyi oldum der demez benim kızın öksürük krizi başladı. Küçük bir öksürükken dün gece kriz ve nöbete dönüştü ve gene doktora götürdük. Biir sürü ilaç verildi gene. Denemediğim doktor, bitkisel ilaç ve pekmez kalmadı. Ne yapacağımı şaşırdım. Bir anne olarak o öksürdükçe bana geliyorlar.İçim acıyor. Bir geçiyor bir başlıyor bu öksürük denilen meret.Biraz kendimi toparlasam hepinizi tek tek ziyaret edeceğim. Şimdilik uğrayamıyorum özür dilerim.

Bu sırada bütün öğretmenlerin öğretmenler günü kutlu olsun.

10 yorum:

TAZE NANE dedi ki...

Çok geçmiş olsun.
Dikkat edin.
Acil şifalar diliyorum kızınıza.
Sevgiler.

bahar dedi ki...

GEÇMİŞ OLSUN. BU HIZLI MEVSİM DEĞİŞİKLİKLERİNDE KENDİMİZE AMA EN ÇOK DA ÇOCUKLARIMIZA DİKKAT ETMELİYİZ GERÇEKTENDE. GEÇMİŞ OLSUN.

HÜLYA dedi ki...

canım hoşgelmişsin ve çok çok geçmişler olsun san ve kızına. çocukların hasta olması kadar fena bişey yok biliriim allahım acil şifalar versin tatlım sevgiler öptüm seni

Damak Tadı dedi ki...

Ah canım,çok geçmişler olsun..Ben bile 20 gün oldu halen atlamadım perişanım,çocuklar ne yapsınlar..Ayyy,çok üzüldüm tatlım..Dayanmak zor,Allah güç versin sana minnoşunada acil şifalar..


Öpüyorum ve sevgilerimi gönderiyorum..

Unknown dedi ki...

Geçmiş olsun Allah şifa versin.
bizde aynı durumdayız fenalık geldi bu kış nasıl geçicek hiç bilmiyorum her ikiside hasta birbirlerine bulaştırıp duruyorlar.
Allah daha beterinden korusun.
sevgiler

yemek dedi ki...

Canım, geçmiş olsun.
Kızının öksürüğü allerjik olabilir mi? Benim oğlum da yıllarca öksürdü ve sebebini bilemediler. Ben tahmin ederek allerji testi yaptırdım ve gerçekten toz ve polen allerjisi varmış.
Yok allerji değil diyorsan, yaşıyla ilgili mutlaka Allah'ın izniyle birkaç sene sonra düzelir. Oğlum çok ama çok sık hastalanıyordu. Bağışıklık sistemi zayıf diyorlardı hep. Şimdi biraz daha toparlandı, yaşı 9 olacak neredeyse.
İnşallah atlatır...

Yunkabu dedi ki...

Cok gecmis olsun, insallah en kisa zamanda iyilesir yavrun.

pelince dedi ki...

Canım öncelikle hoşgeldin.Memlekete gitmişsin,ahh ahh neler neler yemişsindir sen şimdi:)
Kuzucuğunada çok geçmiş olsun...Bir an önce iyileşir inşallah..

Aymen dedi ki...

güle güle :) yani hoşgeldin.
çok geçmiş olsun.

Betül İnce dedi ki...

Fulya'cığım,

Kuzucuğuna çok geçmiş olsun. İyileştiğini umarım.

Sevgilerimle.